研究発表 - ALLEN David

分割表示  35 件中 21 - 35 件目  /  全件表示 >>
  1. Investigating the consequential validity of the TEAP Test in Japan

    国外, 2017年06月, , Faces of English 2, University of Hong Kong, 一般発表, 第一発表者

  2. Modelling Washback to the learner: Investigating test preparation and outcomes in Japan

    国外, 2016年03月, , FED ERC Seminar Series 22, University of Macau, University of Macau, Macau, China, Yu, Shulin, 招待講演, 第一発表者

  3. Japanese university entrance exams and IELTS: Washback explored

    国外, 2015年10月, , Korea TESOL International Conference: Transitions in Education – Transitions in ELT, 一般発表, 第一発表者

  4. Investigating entrance exam and IELTS Test washback in Japan

    国外, 2015年10月, , Third British Council New Directions in English Language Assessment: Quality and consequence , 一般発表, 第一発表者

  5. 'I couldn't speak at all': Entrance exams, IELTS and washback

    国内, 2015年08月, , 駒場言葉研究会(KLA)の第13回研究発表会, 招待講演, 第一発表者

  6. Japanese university entrance exams and IELTS: Washback explored

    アレン デイビット, 国外, 2015年06月, , Faces of English: Theory, Practice and Pedagogy, 香港大学, Centre for Applied English Studies International Conference, 一般発表, 第一発表者

  7. Language teaching methodology for developing spoken fluency

    ALLEN David, 国内, 2015年02月, , Centre for Global Communication Strategies Faculty Development Workshop, 東京大学, 招待講演, 第一発表者

  8. Peer feedback in the classroom: Impact of L2 proficiency

    ALLEN David, 国内, 2014年04月, , Centre for Global Communication Strategies Faculty Development Workshop, 東京大学, 招待講演, 第一発表者

  9. How writer/reviewer proficiency impacts peer feedback in L2 writing: a mixed-method study

    ALLEN David, KATAYAMA Akiko, 国外, 2014年03月, , Annual American Applied Linguistics (AAAL), Portland, Oregan, U.S.A. , 一般発表, 第一発表者

  10. Making sense of the Sense Model: Translation priming with Japanese-English bilinguals

    ALLEN David, 国外, 2013年09月, , Cross-linguistic priming in bilinguals: Perspectives and constraints. , Radboud University, Nijmegen, The Netherlands , 一般発表, 第一発表者

  11. Making sense of the Sense Model: Translation priming with Japanese-English bilinguals

    ALLEN David, 国外, 2013年06月, , International Symposium on Bilingualism 9, Nanyang Technological University, Singapore, 一般発表, 第一発表者

  12. Peer response and writer/reviewer proficiency

    ALLEN David, MILLS Amy, 国内, 2013年06月, , JALT Annual Conference, Hamamatsu, Shizuoka, Japan , 一般発表, 第一発表者

  13. Peer feedback in the mixed-level academic classroom

    ALLEN David, 国外, 2012年09月, , Symposium on Second Language Writing, Purdue University, West Lafayette, U.S.A. , 一般発表, 第一発表者

  14. Peer feedback and L2 proficiency

    ALLEN David, 国外, 2012年09月, , Georgia State University, Atlanta, U.S.A, 招待講演, 第一発表者

  15. Using a corpus of simplified news texts to investigate features of the intuitive approach to simplification

    ALLEN David, 国外, 2009年11月, , Corpus Linguistics 2009, University of Liverpool, 招待講演, 第一発表者

このページの先頭へ▲