論文 - Robert J. Lowe
-
Exploring Duoethnography in ELT Research Ecosystems: Accessibility, Misuse, and Further Horizons
International Review of Qualitative Research, Sage, 17巻1号(頁31 - 48), 2024年03月, Robert J. Lowe, Marc Jones, 原著, 研究論文(学術雑誌), 第一著者相当
-
A note on authenticity, reflexivity, and subversion in the classroom
ELT Journal, Oxford University Press, 78巻1号(頁92 - 94), 2024年01月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著
-
Producing and researching podcasts as a reflective medium in English language teaching
Language Teaching, Cambridge University Press, 57巻1号(頁139 - 142), 2024年01月, Matthew Turner, Robert J. Lowe, Matthew Schaefer, , 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者
-
Journal of Language, Identity & Education, , 22巻5号(頁478 - 491), 2023年09月, Elif Kemaloglu-Er; Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者
-
Native-speakerism among Japanese teacher trainees: Ideology, framing, and counter-framing.
JALT Journal, 全国語学教育学会, 44巻2号(頁235 - 259), 2022年11月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著
-
The Language Teacher, Japan Association for Language Teaching, 49巻4号(頁36 - 37), 2025年07月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著
-
Making academic reference lists
The Language Teacher, Japan Association for Language Teaching, 49巻4号(頁37 - 38), 2025年07月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著
-
Native-speakerism in ELT: ‘Native speakers’ more likely to be invited as conference plenary speakers
Journal of Multilingual and Multicultural Development, Taylor & Francis, 45巻5号(頁1408 - 1423), 2024年08月, Marek Kiczkowiak, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者
-
“Native-Speakerism Is an Ideology That Benefits Western ELT Institutions”
The English Connection, Korea TESOL, 28巻1号(頁17 - 19), 2024年03月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著
-
Duoethnographic projects in the classroom
The Language Teacher, 全国語学教育学会, 47巻6号(頁49 - 50), 2023年11月, Robert J. Lowe, Luke Lawrence, 原著, 研究論文(学術雑誌), 第一著者相当
-
A podcast format for expanding knowledge through engaging with expertise
Learning from Students, Educating Teachers—Research and Practice, 全国語学教育学会(頁244 - 250), 2023年09月, Matthew Turner, Matthew Schaefer, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(国際会議プロシーディングス), 共著者
-
Revisiting and Extending Duoethnographies: Reflections on Research, Development, and Practice
Explorations in Teacher Development, JALT Teacher Development SIG, 29巻1号(頁56 - 66), 2023年05月, Robert J. Lowe, Luke Lawrence, Daniel Hooper, Matthew W. Turner, Nick Kasparek, 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者
-
Max Horkheimer’s early critical theory, and critical ELT research
Journal of Research Institute, Vol. 62: Criticality in English Language Teaching, , 62巻(頁1 - 18), 2021年12月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(大学,研究機関等紀要), 単著
-
Studies in Second Language Learning and Teachin, , 11巻3号(頁401 - 421), 2021年11月, Dario Banegas, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者
-
Frame analysis in critical ethnography: Applications for ELT research.
Language, Culture and Curriculum, , 34巻3号(頁307 - 320), 2021年09月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著
-
Teacher development through podcast engagement
Communities of teachers & learners., (頁53 - 60), 2021年08月, Matthew Turner, Matthew Schaefer, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(国際会議プロシーディングス), 共著者
-
Educational Action Research, , 29巻3号(頁429 - 446), 2021年08月, Robert J. Lowe, Matthew Schaefer, Matthew turner, 原著, 研究論文(学術雑誌), 第一著者相当
-
Podcasting through the pandemic
BAAL News, , 118巻(頁16), 2021年01月, Matthew Turner, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(研究会,シンポジウム資料等), 共著者
-
Language Teaching, , 53巻3号(頁383 - 386), 2020年10月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著
-
Professional development and research engagement through podcasting
ELT Research, , 35巻(頁28 - 30), 2020年03月, Matthew Turner, Robert J. Lowe, Matthew Schaefer, 原著, 研究論文(研究会,シンポジウム資料等), 共著者