論文 - Robert J. Lowe

分割表示  48 件中 1 - 20 件目  /  全件表示 >>
  1. Exploring Duoethnography in ELT Research Ecosystems: Accessibility, Misuse, and Further Horizons

    International Review of Qualitative Research, Sage, 17巻1号(頁31 - 48), 2024年03月, Robert J. Lowe, Marc Jones, 原著, 研究論文(学術雑誌), 第一著者相当

  2. A note on authenticity, reflexivity, and subversion in the classroom

    ELT Journal, Oxford University Press, 78巻1号(頁92 - 94), 2024年01月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著

  3. Producing and researching podcasts as a reflective medium in English language teaching

    Language Teaching, Cambridge University Press, 57巻1号(頁139 - 142), 2024年01月, Matthew Turner, Robert J. Lowe, Matthew Schaefer, , 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者

  4. Language Teacher Identity, World Englishes, and ELF: A Duoethnography Between a “Native Speaker” Teacher and a “Non-Native Speaker” Teacher

    Journal of Language, Identity & Education, , 22巻5号(頁478 - 491), 2023年09月, Elif Kemaloglu-Er; Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者

  5. Native-speakerism among Japanese teacher trainees: Ideology, framing, and counter-framing.

    JALT Journal, 全国語学教育学会, 44巻2号(頁235 - 259), 2022年11月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著

  6. Teaching in-text referencing

    The Language Teacher, Japan Association for Language Teaching, 49巻4号(頁36 - 37), 2025年07月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著

  7. Making academic reference lists

    The Language Teacher, Japan Association for Language Teaching, 49巻4号(頁37 - 38), 2025年07月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著

  8. Native-speakerism in ELT: ‘Native speakers’ more likely to be invited as conference plenary speakers

    Journal of Multilingual and Multicultural Development, Taylor & Francis, 45巻5号(頁1408 - 1423), 2024年08月, Marek Kiczkowiak, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者

  9. “Native-Speakerism Is an Ideology That Benefits Western ELT Institutions”

    The English Connection, Korea TESOL, 28巻1号(頁17 - 19), 2024年03月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著

  10. Duoethnographic projects in the classroom

    The Language Teacher, 全国語学教育学会, 47巻6号(頁49 - 50), 2023年11月, Robert J. Lowe, Luke Lawrence, 原著, 研究論文(学術雑誌), 第一著者相当

  11. A podcast format for expanding knowledge through engaging with expertise

    Learning from Students, Educating Teachers—Research and Practice, 全国語学教育学会(頁244 - 250), 2023年09月, Matthew Turner, Matthew Schaefer, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(国際会議プロシーディングス), 共著者

  12. Revisiting and Extending Duoethnographies: Reflections on Research, Development, and Practice

    Explorations in Teacher Development, JALT Teacher Development SIG, 29巻1号(頁56 - 66), 2023年05月, Robert J. Lowe, Luke Lawrence, Daniel Hooper, Matthew W. Turner, Nick Kasparek, 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者

  13. Max Horkheimer’s early critical theory, and critical ELT research

    Journal of Research Institute, Vol. 62: Criticality in English Language Teaching, , 62巻(頁1 - 18), 2021年12月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(大学,研究機関等紀要), 単著

  14. Creative writing for publication: An action research study of motivation, engagement, and language development in Argentinian secondary schools

    Studies in Second Language Learning and Teachin, , 11巻3号(頁401 - 421), 2021年11月, Dario Banegas, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 共著者

  15. Frame analysis in critical ethnography: Applications for ELT research.

    Language, Culture and Curriculum, , 34巻3号(頁307 - 320), 2021年09月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著

  16. Teacher development through podcast engagement

    Communities of teachers & learners., (頁53 - 60), 2021年08月, Matthew Turner, Matthew Schaefer, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(国際会議プロシーディングス), 共著者

  17. Dialogic research engagement through podcasting as a step towards action research: A collaborative autoethnography of teachers exploring their knowledge and practice.

    Educational Action Research, , 29巻3号(頁429 - 446), 2021年08月, Robert J. Lowe, Matthew Schaefer, Matthew turner, 原著, 研究論文(学術雑誌), 第一著者相当

  18. Podcasting through the pandemic

    BAAL News, , 118巻(頁16), 2021年01月, Matthew Turner, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(研究会,シンポジウム資料等), 共著者

  19. Selected poster presentations from the British Association of Applied Linguistics conference, Manchester Metropolitan University, UK, August 2019: Exploring ideology in ELT: A frame analysis approach.

    Language Teaching, , 53巻3号(頁383 - 386), 2020年10月, Robert J. Lowe, 原著, 研究論文(学術雑誌), 単著

  20. Professional development and research engagement through podcasting

    ELT Research, , 35巻(頁28 - 30), 2020年03月, Matthew Turner, Robert J. Lowe, Matthew Schaefer, 原著, 研究論文(研究会,シンポジウム資料等), 共著者

このページの先頭へ▲